دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 355945
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
آیت الله خاتمی

حوزه/ آیت الله خاتمی گفت: اکنون مقاومت لبنان مورد توجه تمام حق جویان و آزادی خواهان جهان است و تا زمانی که مستضعف و مظلومی در جهان باشد، راه مبارزه با مستکبران همواره راه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران که به لبنان سفر کرده امروز بر سر مزار سید عباس موسوی سید شهدای مقاومت در منطقه النبی شیت حاضر شد. در این بازدید سید عیسی طباطبایی و گروهی از علما خاتمی را همراهی کردند و مورد استقبال سید فیصل شکر و مسئولان حزبی و علما و فعالان و خانواده شهید سید عباس و دو فرزند وی یاسر و کمیل قرار گرفتند.

آیت الله خاتمی در جریان این بازدید از زیارت مزار سید عباس موسوی ابراز افتخار کرد و افزود: رسیدن به چنین مقام بلندی فقط برای مخلصان ممکن است.

وی افزود: اکنون مقاومت لبنان مورد توجه تمام حق جویان و آزادی خواهان جهان است و تا زمانی که مستضعف و مظلومی در جهان باشد، راه مبارزه با مستکبران همواره راه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

آیت الله خاتمی و هیئت همراه وی همچنین بر سر مزار شهدای مقاومت اسلامی در این منطقه حاضر شدند و برای ارواح این شهدا فاتحه قرائت کردند.

کلمات کلیدی: آیت الله سید احمد خاتمی، لبنان، شهدای مقاومت، سید عباس موسوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha