جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ عبدالرزاق گفت: ما خداوند را سپاسگزاریم که در روزگار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله زندگی می کنیم و شاهد پیروزی ها و رشادت های تاریخی مقاومت هستیم و امروز بر همه ما واجب است که پیروزی امت عرب و اسلام را در برابر ارتش پوشالی اسرائیل جشن بگیریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق از روحانیون لبنانی امروز پس از دیدار با حاج محمد صالح عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: سلاح مقاومت، ضرورتی ملی اسلامی است، زیرا همین سلاح بود که تمام امت را به پیروزی و عزت و کرامت رساند.

وی از ملت های عرب خواست در مبارزه مستمر مقاومت با صهیونیست ها پشتیبان مقاومت باشند تا اینکه اسرائیل به طور کامل از بین برود.

عبدالرزاق گفت: ما خداوند را سپاسگزاریم که در روزگار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله زندگی می کنیم و شاهد پیروزی ها و رشادت های تاریخی مقاومت هستیم و امروز بر همه ما واجب است که پیروزی امت عرب و اسلام را در برابر ارتش پوشالی اسرائیل جشن بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: دستاوردهای مقاومت، یک پیروزی ملی در سطح کشور و جهان عرب و یک پیروزی اسلامی در سطح جهان اسلام است و ما از نیروهای سیاسی لبنان می خواهیم نسبت به توطئه های علیه کشور و منطقه هوشیار باشند و وحدت خود را حفظ کنند تا لبنان و مؤسسات "آن و همزیستی مردم آن حفظ شود و همه در برابر تروریست های تکفیری از ارتش و مقاومت حمایت کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha