پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: اگر ما از شرایط ایجاد شده در منطقه برای ایجاد راه حل سیاسی برای مشکلات خود استفاده نکنیم و در داخل کشورهای خود به تفاهم نرسیم، زیان زیادی متوجه شهروندان و مردم ما خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از حزب ملی اجتماعی سوریه به ریاست علی قانصو وزیر سابق سوریه با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کردند.

شیخ نعیم قاسم در این دیدار گفت: ارزش مقاومت به این است که متعلق به ملت و امت است و متعلق به یک مجموعه و حزب ضعیف نیست و اهمیت آن به این است که متکی به ارتش و ملت است و توانسته در سال 2006 به پیروزی بزرگی دست بیابد و این پیروزی نیز متعلق به همه لبنان بود.

وی افزود: اگر ما از شرایط ایجاد شده در منطقه برای ایجاد راه حل سیاسی برای مشکلات خود استفاده نکنیم و در داخل کشورهای خود به تفاهم نرسیم، زیان زیادی متوجه شهروندان و مردم ما خواهد شد در حالی که اکنون وقت آن فرا رسیده که گروه های لبنان از کوچه های تنگ طایفی گری عبور کنند و به منافع کشور بیندیشند.

شیخ قاسم گفت: ما در حزب الله با هرگونه گفتگوی جامع برای بحث درباره مسایل اجتماعی و ملی و حل و فصل مشکلات لبنان موافقیم تا لبنان بر سر همه خراب نشود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha