یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات گفت: استفاده از خدمات کارت موجب صرفه‌جویی‌های بسیاری می‌شود و به یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی دست خواهیم یافت که کمک بسیاری به جامعه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه مرکز خدمات و بانک ملی ایران و رونمایی از «خدمات کارت» که با حضور آیت الله مقتدایی برگزار شد، اظهار داشت: مرکز خدمات در دور جدید، رویکردها و سیاست‌های گوناگونی برای تسهیل، روان‌سازی، تسریع، تعمیم و ترمیم خدمات‌رسانی به طلاب و روحانیون دارد.

وی ابراز داشت: مرکز خدمات بنا دارد که کارهای خود را ترمیم کرده و خدماتش را تسریع کند که با سرعت قابل قبولی و با دقت بالایی انجام شود و برای رسیدن به این اهداف نیازمند استفاده از فناوری‌های جدید است.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: مرکز خدمات در این راستا دو نگاه محوری دارد که نگاه اول در موضوع تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی است و دیگری استفاده از فرصت‌هایی که توسط دولت‌ها فراهم می‌شود و تأکیداتی است که بر دولت الکترونیک صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه طبعاً یکی از بخش‌هایی که می‌بایست بر اساس این رویکرد انجام می‌گرفت صندوق قرض‌الحسنه بود گفت: از سال 90 بحث خدمات کارت شروع و پیگیری‌های بسیاری صورت گرفت که جا دارد از مسئولینی که در این مدت در مرکز خدمات و بانک ملی زحمت کشیدند تشکر کنم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: این کار ارزشمند و بی‌نظیری است که صورت گرفته و باید از هیئت مدیره مرکز و صندوق که از این طرح حمایت کردند نیز تشکر نمایم.

وی اذعان داشت: استفاده از این تسهیلات موجب می‌شود که از ظرفیت‌های بانکی کشور برای ارائه خدمت استفاده کنیم و همچنین موجب تقلیل نیروی انسانی و هزینه‌های جانبی و روان‌سازی امور می‌شود.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه جا دارد به بانک ملی که در این عرصه پیشگام شدند تبریک عرض کنم، گفت: برای بانک ملی افتخاری است که کار نو و پیشگامانه ای را انجام داده است.

وی خاطرنشان ساخت: اگر مؤسسات دیگر نیز از این ظرفیت استفاده کنند صرفه‌جویی‌های بسیاری می‌شود و به یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی دست خواهیم یافت که کمک بسیاری به جامعه خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: ما نباید به این مسئله بسنده کنیم؛ چراکه این حرکت باید آغاز راه باشد و عرصه‌های دیگر خدمت را دنبال نماییم.

 رئیس مرکز خدمات در پایان بیان داشت: در معرفی خدمات کارت به مراکز دیگر و دفاتر مراجع تلاش کنیم تا از این امکان استفاده شود.

انتهای پیام

313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha