جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب - گناباد

حوزه/ ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی از ضرورت های امروز جامعه است رسانه ها و خبرنگاران باید در این زمینه اقدام اساسی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب، امام جمعه شهرستان گناباد، در مراسم پاسداشت جایگاه و شأن خبرنگار که در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد برگزار گردید، اظهارداشت: امروز خبرنگاران در راستای خط شهدا حرکت کرده و در صد اعتلای آرمان های انقلاب هستند.

وی ادامه داد: مسئله اطلاع رسانی تاثیرگذار ترین برنامه های ارزشمند است که بسیارمی تواند نقش مثبی در جامه داشته باشد.

امام جمعه گناباد، با بیان این که خبرنگاران می توانند با بیان حقایق تاثیرزیادی در جامعه داشته باشند گفت : خبرنگار با انعکاس بجا و به موقع می تواند باعث رفع نقص ها شود و عکس این مطلب می تواند تاثیر منفی در جامعه داشته باشد.

این استاد دانشگاه و حوزه اظهار داشت :  نبی، یعنی پیام رسان، یعنی کسی که آگاهی های سودمند را به مردم می داد. پیامبران را می توان پیشگامان اطلاع رسانی دانست و اگر در جامعه انصاف و نیکوکاری و... وجود دارد به جهت اطلاع رسانی به موقع پیامبران می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب بیان داشت : در انقلاب اسلامی هم امام خمینی(ره) در زمان رژیم شاه اطلاع رسانی کردند و با بیان این که "رژیم وابسته و دیکتاتور و... به فکر مردم نیست و برنامه دیگری دارد" زمینه فروپاشی این رژیم را فراهم و انقلاب را ایجاد کردند.

امام جمعه گناباد، در پایان از خبرنگاران خواست تا زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و خرید محصولاتی ایرانی را در جامعه قلم بزنند.

خاطر نشان می شود 17مرداد روز شهادت شهید سارمی که روز خبرنگار نام گذاری شده است.ش

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha