سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام محمد تقی رهبر

حوزه/ در حال حاضر چشم تمام دنیا به حوزه علمیه قم است و باید پیام های اسلام ناب محمدی(ره) را به گوش جهانیان برسانیم

 حجت الاسلام والمسلمین محمد تقي رهبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اصفهان با اشاره به گرامیداشت دهه کرامت، اظهار داشت: وجود با برکت حضرت معصومه(س) و برادر بزرگوارشان امام رضا(ع) در کشور ما، یک سرمایه عظیم معنوی است.

امام جمعه موقت اصفهان، حضرت معصومه(س) را کریمه اهل بیت(س) معرفی کرد و افزود: حضرت به طور واقعی بانوی صاحب کرامت هستند.

وی، علت عدم ازدواج حضرت معصومه(س) را نبود فردی در خور شخصیت ایشان درآن زمان عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی از اشخاص از این مسئله سوءبرداشت داشته و دختران کشور را تشویق به عدم ازدواج کرده و تنها به فعالیت های اجتماعی ترغیب می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر ادامه داد: فعالیت های اجتماعی تا جایی که کرامت آنها حفظ شود، مشکلی ندارد، اما القای اینکه زنان باید دوشل دوش مردان در همه جا حضور یابند و ازدواج نکنند، خیانت به جامعه زنان است.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با تاکید بر این که رونق حوزه علمیه قم به برکت وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) است، ابراز داشت: هم حضرت فاطمه معصومه(س)پشتیبان حوزه علمیه است و هم حوزه نگهبان بارگاه مقدس حضرت است.

وی تصریح کرد: حوزه قم با نهضت امامخمینی(ره)، جایگاه رفیعی پیدا کرد و ایران را به عنوان کشوری مدافع اسلام ناب، انقلابی، استکبارستیز و عدالت خواه به دنیا معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر در پایان یادآور شد: در حال حاضر چشم تمام دنیا به حوزه علمیه قم است و باید پیام های اسلام ناب محمدی(ره) را به گوش جهانیان برسانیم.

انتهای پیام 38/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha