شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مظاهری

حوزه/عمده حربه استكبار و غرب اين است که یک اسلام خرافی، تحجری و داعشی را به مردم معرفی کنند و قضیه‌ داعش نیز از همین‌ جا سرچشمه می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، حضرت آيت الله مظاهري ،صبح امروز در دیدار با اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به فعالیت‌های این اتحادیه گفتند: اگربا همت و کوشش کار کنید وفعالیت های شما سراسری شود از مقدس‌ترین کارها خواهد بو که امیدوارم این کار مقدس شما روزبه‌روز رونق بیشتر و محتوایی بالاتر پیدا کند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان بیان داشتند: در زمان ما استکبار جهانی مخصوصاً صهیونیست نتوانسته‌اند با تطمیع و تهدید ضربه‌ای به اسلام عزیز بزنند، لذا بالاتر از تطمیع و تهدیدها جنگ نرم را شروع کرده‌اند.

حضرت آیت‌الله مظاهری با اشاره به تبلیغات استکبار جهانی علیه اسلام اظهار کردند: همه می‌دانند که تبلیغات استکبار و غربی‌ها در دست صهیونیست‌ها است و آن‌ها شبانه‌روز علیه اسلام عزیز فعالیت می‌کنند.

معظم له ادامه دادند: عمده کار آنان این است که یک اسلام خرافی، تحجری و داعشی را به مردم معرفی کنند و قضیه‌ داعش نیز از همین‌ جا سرچشمه می‌گیرد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان افزودند: دشمنان ما علیه اسلام کار فرهنگی می‌کنند لذا این کار شما در مقابل آن تبلیغات صهیونیست‌ها و رسانه‌های غربی کار مقدسی است.

حضرت آیت‌الله مظاهری با اشاره به انتظارات از اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بیان داشتند: آنچه از شما می‌خواهیم این است که با بازگو کردن حق و پیاده کردن اسلام واقعی در جهان، آن را به دنیا معرفی کنید.

ایشان ادامه دادند: ما نمی‌خواهیم شما با آنان جنگ داشته باشید بلکه می‌خواهیم شما حرف اسلام را بزنید چرا که خواه ناخواه حرف شما با ارزش می‌شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با سفارش اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به صداقت، صمیمت و وحدت در میان خود و گفتار، اظهار داشتند: خوشبختانه ما برای معرفی اسلام نیازی به‌ دروغ نداریم و اگر بتوانیم اسلام را طوری‌ که هست در غرب پیاده کنیم، همین کار ما باعث نابودی  دشمنان اسلام خواهد شد.

313/38.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha