شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبک زندگی

حوزه / دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده برنامه ریزی هدف داری کرده که ترویج سبک زندگی اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام محمد گرمسیریان روحانی هجرت شهرستان ساوجبلاغ در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در شهر کوهسار گفت: دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده برنامه ریزی هدف داری کرده و ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه آداب و رسوم اختلاف‌های محدودی با یکدیگر دارند ابراز کرد: آداب در جامعه اسلامی نقش مهمی دارد و جامعه‌ای که در حال رشد است، باید به ابعاد مختلف فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

حجت الاسلام گرمسیریان با تاکید بر اینکه فرهنگ می‌تواند بستر رشد یک دین در جامعه را ایجاد کند، گفت: اگر فرهنگ متناسب با یک دین را در یک جامعه نداشته باشیم دین‌داری و پذیرش آن برای اعضا جامعه سخت خواهد بود و این موضوع به خوبی در طول تاریخ دیده شده است.

وی، با تاکید بر اینکه دشمن در کنار جنگ مسلحانه و سخت جنگ نرم را نیز دنبال می کند افزود: در عصر حاضر جنگ شبکه ها زیاده شده، در افکار جوانان نفوذ کرده و باعث تغییرات اعتقادی در آنها گردیده است.

حجت الاسلام گرمسیریان با بیان اینکه تغییر سبک زندگی قسمتی از جنگ نرم محسوب می شود، اظهار داشت: دشمن به صورت خیلی ظریف در ذهن مخاطب وارد شده و  تغییراتی را در او ایجاد می‌کند که کل جامعه را درگیر خود خواهد کرد.

وی افزود: چشم و هم چشمی اطرافیان باعث شده است که اشرافی گری گسترش یابد و اینها همه تاثیرات جنگ نرم است.

این کارشناس مسائل خانواده با بیان این که نباید هدف اصلی زندگی را گم کنیم گفت: دشمن برای از بین بردن بنیان خانواده برنامه ریزی هدف داری کرده و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha