شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: آنچه تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را نگه داشته و موجب شده، ابرقدرت های جهان در مسائل مختلف روی ایران حساب کنند موضوع فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار خانواده های شهدا و دبیر ستاد اولین کنگره شهدای روحانی مازندران با بیان این که ما عزت استقلال و امنیت را مدیون خانواده شهدا و شهدا هستیم  اظهارداشتند: اگر این ایثار، جهاد و شهادت نبود قطعا انقلاب به ثمر نمی نشست.

ایشان با بیان اینکه هر چه درباره فرهنگ و شهادت فعالیت کنیم کم است گفتند: آنچه تاکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را نگه داشته و موجب شده، ابرقدرت های جهان در مسائل مختلف روی ایران حساب کنند موضوع فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.

معظم له در ادامه به وظایف ستاد کنگره شهدا اشاره کردند و  خاطر نشان ساختند: از وظایف ستاد کنگره شهدا،جمع آوری وصایا و آمار شهدای روحانی استان مازندران باشد، لازم است اعضای این ستاد وصایای شهدا را به دقت بررسی کرده و وصایایی  که دارای نکات بسیار مفیدی هستند در اختیار مردم قرار دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: مازندران از زمان های گذشته عالم خیز و دارای مردمی متدین، ولایت مدار و فداکار بوده و دلیل آن شهدایی است که به انقلاب و نظام تقدیم کرده است.

این مرجع تقلید افزودند: عالمان زیادی از این استان برخاسته اند که توانسته اند از میراث گذشتگان و مذهب شیعه دفاع کنند و آموزه های این مذهب را ترویج دهند و در حال حاضر نیز این گونه است و دلیل آن نیز آمار طلاب این استان در حوزه است.

لازم به ذکر است اولین کنگره شهدای روحانی استان مازندران و شهید حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد در 22مهر1394در استان مازندران شهرستان ساری سالن الغدیر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha