دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبدالکریم عابدینی نماینده  ولی فقیه در قزوین

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز جهانی کودک پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در  این پیام که توسط حجت الاسلام محمد عابدینی، فرزند نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جشن روز جهانی کودک قرائت  شد، آمده: دین اسلام دینی است که در آن به پدر و مادر حق فرزند سفارش و به کودک احترام و نیکی به پدر و مادرشده است.

امام جمعه قزوین خطاب به کودکان گفت: شما قرار است مسئولان و آینده‌سازان کشور باشید. پس با خواندن نماز و قرآن هر روز ارتباطتان را با خدا بیشتر کنید و از هرچیزی که شما را از خدا دور می‌کند مانند دروغ و بدگویی دوری کنید. به حرف‌های پدر و مادر گوش کنید و درس‌هایتان را خوب بخوانید و ورزش کنید.

وی تأکید کرد: می‌دانید در دنیای امروز ما شیطان بزرگ هر روز جنگی در گوشه‌ای از دنیا راه می‌اندازد و ما در اخبار، خبرهای دردناک از قربانی شدن کودکان و نوجوانان را در مدرسه‌ها، کوچه ها، خیابان ها و مسجدها می‌شنویم.

امام جمعه قزوین:  ادامه داد: امنیتی که در کشور ما هست و در آن پیر و جوان و کودک، بدون دغدغه زندگی می‌کنند، از برکت خون هزاران شهید و جانباز و ده‌ها هزار رزمنده به دست آمده و از خدا نابودی تمام دشمنان و حکومت‌های ستمگر خصوصاً امریکا و اسرائیل را می‌خواهیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha