دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله مدرسی گفت: پیش بینی ما این است که تعداد زائران مراسم اربعین امسال و سال های آینده افزایش یابد و من اطمینان دارم که روزی خواهد رسید چینی ها هم با پای پیاده برای زیارت امام حسین(ع) به کربلا مشرف شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی از شیعیان بحرین و همچنین شیخ جعفر الحائری رئیس مرکز اسلامی میشیگان آمریکا با آیت الله سید محمد تقی مدرسی دیدار کردند.

آیت الله مدرسی در این دیدار گفت: همه باید تلاش کنیم رسالت امام حسین(علیه السلام) رسالتی جهانی و فراگیر شود و من بر این باورم امام حسین(علیه السلام) به زودی مسلمانان و حتی غیر مسلمانان جهان را متحد خواهد ساخت.

ایشان افزود: اگر بر تلاش خود بیفزاییم و بیش از شیاطین انس و جن تلاش کنیم، به زودی خواهیم توانست جهان را به تشیع دعوت کنیم. ما در برابر فرصتی بزرگ قرار داریم تا از طریق زیارت اربعین تمام جهان را به اسلام دعوت کنیم.

آیت الله مدرسی سپس خطاب به جمع حاضر گفت: ما باید مردم را به تشیع واقعی دعوت کنیم؛ تشیعی که مبتنی بر مسئولیت پذیری و رسالت امام حسین(علیه السلام) است و از هرگونه شائبه به درو است.

وی با تاکید بر اهمیت تاسیس و افزایش شمار هیئت های حسینی و جمعیت های خیریه در بحرین و سایر کشورها افزود: پیش بینی ما این است که تعداد زائران مراسم اربعین امسال و سال های آینده افزایش یابد و من اطمینان دارم که روزی خواهد رسید چینی ها هم با پای پیاده برای زیارت امام حسین(علیه السلام) به کربلا مشرف شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha