جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ توصیه رهبری به همه مسئولین در شرایط فعلی دوری از هرگونه اختلاف است و این توصیه ایشان در این شرایط، مهم می باشد، چرا که دشمنان به دنبال اختلاف و ایجاد تفرقه بین مسئولین و مردم انقلاب و اسلام هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار  حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی  به موضوع انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اشاره کردند و آن را موضوع حساس و ویژه در شرایط فعلی دانستند و گفتند: اوضاع سیاسی جهان در شرایطی ویژه قرار دارد.

اروپا  از گروه های تروریستی در امان نیست

معظم له افزودند: عوامل تروریستی تکفیری داعش احساسیت بزرگی در دنیا به وجود آورده به طوری که اروپا نیز از این گروه های تروریستی در امان نیست و رنج می برد.

ایشان اظهار داشتند: لشکرکشی ترکیه به عراق نیز یکی دیگر از جریانات حساس در منطقه است و بهتر است بگویم همه عوامل جمع شده تا با انقلاب اسلامی ایران مقابله نماید.

این مرجع تقلید به بیانات رهبر انقلاب اشاره کردند و افزودند: توصیه رهبری به همه مسئولین در شرایط فعلی دوری از هرگونه اختلاف است و این حرف ایشان در این شرایط مهم می باشد، چرا که دشمنان به دنبال اختلاف و ایجاد تفرقه بین مسئولین و مردم انقلاب و اسلام هستند.

عدم اتحاد موجب شکست می شود

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:  نیروهای انقلابی باید به مسئله اتحاد، توجه زیادی داشته باشند، چرا که در گذشته نداشتن اتحاد  موجب شکست می شود.

معظم له خاطر نشان ساختند: شما مسئولین می توانید کمک زیادی در برقراری اتحاد بین این گروه ها داشته باشید و این امر نیز نیازمند به سرمایه گذاری است.

راه پیروزی در انتخابات وحدت است

حضرت آیت الله نوری همدانی  با بیان این که باید دارای فکر ، عقل و اندیشه واحدبود تا بتوان در انتخابات موفق شد اظهار داشتند: راه پیروزی در انتخابات وحدت است و اگر وحدت نباشد، قطعا احزاب دیگر به موفقیت خواهند رسید.

دلجویی از محرومان امری ضروری است

معظم له بر رفع مشکلات جامعه در موضوعات مختلف اقتصادی و فرهنگی تاکید کردند و خاطر نشان ساختند: دلجویی از مردم ستم دیده و به خصوص در مناطق حساس کشور امری ضروری است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه گفتند: حزب موتلفه از جهاتی دارای ویژگی هایی است چرا که  با موفقیت توانست در موقع بحران و اختلافات  در رژیم گذشته وارد میدان شده و فعالیت های باسابقه از خود به یادگار گذارد.

ایشان گفتند: این گروه،مبارزین و مجاهدین زیادی تحویل انقلاب داده و توانست فعالیت های زیادی در طول انقلاب انجام دهد  و در عین حال این افراد شجاع با فکر و اندیشه عمل می کردند و بر مشکلات پیروز می شدند این از دیگر ویژگی های این گروه است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha