شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 364086
۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
الم÷ید علمی حوزه اصفهان

‌حوزه/ المپياد علمي منطق و فلسفه، ‌اصول و ادبيات عربي، از سوی معاونت آموزش و پژوهش مركز مديريت حوزه علميه اصفهان برگزار مي گردد.

به گزارش خبرگزاري  «حوزه» از اصفهان، مواد آزمون اين المپياد در رشته اصول ويژه پايه هاي 6،‌7 و 8  شامل الموجز،‌ اصول فقه و حلقات شهيد صدر(حلقه اول) و پايه هاي 9 و 10،‌ فرائدالاصول و اصول فقه مي باشد. همچنين در رشته ادبيات عربي ويژه پايه هاي 5،4،3 و6 سيوطي،‌ مغني،‌ جواهرالبلاغه و صرف خواهد بود و در رشته منطق و فلسفه ويژه پايه هاي 9 به بالا، از كتب بدايه الحكمه، ‌نهاية الحكمه و منطق تعليمي آزمون برگزار مي گردد.

شرايط شركت در اين دوره از المپياد علمي،‌فعال بودن پرونده آموزشي در حوزه علميه اصفهان،‌ دارا بودن معدل حداقل 16 در رشته مربوطه و شركت در يك رشته تخصصي مي باشد

معرفي جهت تشكيل پرونده استادي و اعطاي جوايز نفيس شامل كمك هزينه سفر عمره، كمك هزينه سفر به كربلاي معلي و كمك هزينه سفر به مشهد مقدس از مزاياي شركت در المپياد علمي منطق وفلسفه، اصول و ادبيات عربي می باشد.‌

طلاب واجد شرايط مي توانند جهت ثبت نام تا 30 آذر ماه به سايت معاونت آموزش و پژوهش مركز مديريت حوزه علميه اصفهان به نشاني www.esf-hozeh.com مراجعه نمايند.

برپایه این گزارش، آزمون المپياد نیز 29 بهمن ماه 94 برگزار خواهد شد. 313/38

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha