پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بی بی سی و کشتار شیعیان نیجریه!

حوزه / با وجود کشته شدن صدها نفر از مردم نیجریه، شبکه خبری بی بی سی، تیتر یک خود در صفحه آفریقا را به خبری مربوط به پولشویی در نیجریه اختصاص داد! و بیش از پیش، دروغ بودنِ ادعای آزادمنشی در رسانه های غربی را ثابت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» کشتار شیعیان نیجریه، علاوه بر  دردناک بودن و عمیق بودن فاجعه، مظلومیتی مضاعف دارد به طوری که از سوی بسیاری از رسانه های دنیا بایکوت خبری شد و یا در حاشیه قرار گرفت.

در جدیدترین اقدام، شبکه خبری بی بی سی، تیتر یک خود در صفحه آفریقا را به خبری مربوط به پولشویی در نیجریه اختصاص داد!

یادآور می شود شبکه دولتی انگلیس(بی بی سی) در دوران فتنه 88، کوچکترین تجمعات را در صدر اخبار خود قرار می داد اما اکنون در برابر کشتار مظلومانه صدها نفر در کشور نیجریه رفتاری دوگانه به نمایش گذاشته است و با این رفتار، بیش از پیش، دروغ بودنِ ادعای آزادمنشی در رسانه های غربی را ثابت کرد.

روز گذشته نیز شیخ شعیب محمد از روحانیون نیجریایی در مصاحبه با خبرگزاری حوزه گفت: شما ببینید در کشتار اخیر شیعیان نیجریه، رسانه های غربی یا سکوت کردند یا با تاخیر حساب شده ای وارد کار شدند و حتی بعضا گزارش های مغرضانه منتشر کردند در حالی که گاهی یک نفر یا دو نفر در نیجریه کشته می شود و به صورت هماهنگ به آن می پردازند. کاملا واضح است که یک هماهنگی داخلی با نیروی بین المللی پشت صحنه برای کشتار شیعیان وجود داشته است.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha