پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی شاهرودی

حوزه/ خوشبختانه به برکت رهبری مجاهد و دلسوز فتنه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده و به اقتدار و موفقیت ایران اسلامی افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، تجمع بزرگ مسئولان، طلاب و روحانیون و عموم مردم در حسینیه ثارالله استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، با حضور در این مراسم عنوان داشت: 9 دی تجدید بعیت با آرمان های امام خمینی (ره) و نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید براینکه دشمنان انقلاب از قدرت و عزت ایران اسلامی وحشت دارند، خاطر نشان کرد: امت اسلامی نباید هرگز از فتنه های دشمنان و استکبار غافل شوند.

این استاد حوزه افزود: غرب و استکبار برنامه های مختلفی بر علیه اسلام و انقلاب دارند و یکی از مهم ترین ها آن ها فتنه 88 بود که خوشبختانه با بصیرت مردم دشمنان انقلاب عقب رانده شدند.

وی ابراز داشت: وجود گروهک های تروریستی داعش و القاعده سبب اسلام هراسی شده و چهره خشنی از اسلام به جهان معرفی می کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خوشبختانه به برکت رهبری مجاهد و دلسوز فتنه های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شده و به اقتدار و موفقیت ایران اسلامی افزوده می شود.

وی  عنوان داشت: با وجود جنگ و ناامنی در بلاد مختلف و قرار گرفتن ایران اسلامی در بین آن ها، به برکت و مجاهد شهدا و مدیریت رهبر معظم انقلاب، ذره ای ناامنی در ایران اسلامی مشاهده نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین  شاهرودی در پایان اظهار داشت: غرب و حامیانش همواره درصدد پیاده کردن نقشه های شوم خود برعلیه انقلاب اسلامی هستند لذا باید رهنمودهای رهبر انقلاب را فصل الخطاب قرار داد و با اجرای احکام الهی و تأسی از دستورات رهبر معظم انقلاب، سعادت و عزت برای ایران اسلامی به ارمغان آمده و روز به روز به اقتدار ایران افزون تر خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha