جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 365709
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹


ماموستا غفوری

حوزه/ امام جمعه اهل سنت روانسر با اشاره به اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود، تصریح کرد: آل سعود آلت دست صهیونیست هاست و ، سبب تقویت رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی همچون داعش می شود.

ماموستا ملا عبدالله غفوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اجرای حکم اعدام آیت الله نمر، عنوان داشت: با خبر شدیم که یکی از مبارزان عربستانی و مجاهدان اسلام در راه حق به دست آل سعود به درجه رفیع شهادت نایل گردید، لذا اقدام حکام آل سعود را به شدت محکوم می کنیم.

امام جمعه اهل سنت روانسر با بیان اینکه جنایات آل سعود نشان دهنده حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی است، ابراز داشت: جنایات حکام آل سعود علاوه بر ظلم و ستمی که بر مسلمانان روا می دارد، سبب تقویت رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی همچون داعش می شود.

ماموستا غفوری ادامه داد: آیت الله نمر از منادیان و مروجان اسلام بود که با تمام توان و تحمل شکنجه از اسلام ناب محمدی دست نکشید و مقتدرانه از ارزش های دین مبین اسلام پاسداری کرد.

امام جمعه اهل سنت روانسر تصریح کرد: آل سعود با اقدامات و جنایات خود سبب اختلاف و تفرقه میان مسلمانان می شود، لذا باید از خواب غفلت بیدار شده و دست از جنایات خود بردارند

وی در ادامه افزود: مسلمانان جهان با وحدت و همدلی نشأت گرفته از اتحادی که در نظام جمهوری اسلامی ایران است و با عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب، در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرده و از اختلاف میان شیعه و اهل سنت جلوگیری کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مسلمانان جهان با بصیرت و هوشیاری از خطرات احتمالی بر ضد اسلام آگاه شوند و همانند علما و بزرگان از  اسلام ناب محمدی پاسداری کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha