جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز آل سعود نه تنها در بین ملت خودبلکه در کل جهان نیز جایگاه و اعتباری نداشته و با اعدام شیخ نمر ثابت کردند که آنها هیچ اهمیتی به جان انسان ها نمی دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در گفتگو باخبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با محکوم کردن اعدام شیخ نمر توسط آل سعود اظهارداشت:  امروز عربستان دار و ندار خود را به حراج گذاشته و این نشان از بی لیاقتی و بی کفایتی سردمداران آن در تصمیم گیری و مدیریت صحیح است.

وی ادامه داد: اقدامی که آل سعود در قبال شیخ نمر به عنوان یکی از برجسته ترین عالمان شیعی این کشور انجام داد، مهر تاییدی بر این ادعا و بی کفایتی آل سعود است و قطعا پیامدهای بسیاری بدی برای آنان خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت:امروز آل سعود نه تنها در بین ملت خودبلکه در کل جهان نیز جایگاه و اعتباری نداشته و با اعدام شیخ نمر ثابت کردند که آنها هیچ اهمیتی به جان انسان ها  نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید جهان اسلام یکصدا در مقابل  این اقدام عربستان اعتراض نمایند، بیان داشت: امروز اعتراض و محکوم کردن جنایات آل سعود مخصوصا اعدام شیخ نمر  تکلیفی برای تمام مسلمانان و به  خصوص  علمای جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی بیان داشت: البته دولت های اسلامی و مخصوصا دستگاه دیپلماسی کشور ما هم باید محکم و قاطع در برابر این اقدام واکنش نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای نیل به  این هدف باید از همه امکانات و ابزارها و حتی سازمان بین المللی استفاده و پیگیری گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha