دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مومن

حوزه/ عضو شورای نگهبان گفت: در شرايطي كه در منطقه ي خاورميانه برخي كشورها بحران تراشي مي كنند، جمهوري اسلامي تمام قد در مقابل تروريسم ايستاده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی استانداری قم، آيت الله محمد مؤمن در ديدار سید مهدی صادقی استاندار قم طي سخناني قم را مبداء انقلاب اسلامي و مركز جهان اسلام دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به نعمت ولايت فقيه در نظام جمهوري اسلامي افزود: در شرايطي كه در منطقه ي خاورميانه برخي كشورها بحران تراشي مي كنند، جمهوري اسلامي تمام قد در مقابل تروريسم ايستاده است.

آيت الله مؤمن در ادامه با بيان اينكه كارها بايد براي رضاي خداوند انجام شود افزود: خدمت صادقانه به مردم توفيق الهي را نيز در پي خواهد داشت.

وي سفر پرخير و بركت رهبر معظم انقلاب به قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به كمك هاي صورت گرفته در اين سفر به اجراي طرح هاي بزرگ عمراني همچون انتقال آب به قم تصريح كرد: اميدواريم مسئله ي آب قم نيز با تلاش مسئولان به صورت كامل صورت پذيرد.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين ديدار گزارشي از فعاليت هاي ها و پيگيري هاي انجام شده در زمينه ي رونق پروژه هاي شاخص عمراني، جذب سرمايه گذاران و احياي بافت هاي فرسوده ارائه نمود.

استاندار قم استفاده از متخصصين متعهد و نيروهاي كارآمد را به عنوان يكي از راهبردهاي مديريتي خود مورد توجه قرار داد و افزود: تلاش مي كنيم تا با حاكميت اخلاق و عقلانيت زمينه ي رشد و توسعه ي همه جانبه ي استان را فراهم نماييم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha