دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احمد حاتمیان - سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه /مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه جهالت، درد بزرگ امروز امت اسلامی است، گفت: اگر اندیشه جریان های اسلامی بر قرآن و سنت نبوی منطبق بود، تفرقه هایی که امروز دیده می شود، وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمیان، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور، امروز در نشست مشترک علمای شیعه و سنی و چهره‌های تقریبی خراسان رضوی، در مشهد با تاکید برضرورت نهادینه سازی وحدت در دنیای اسلام، تاکید کرد: اختلاف نظر در همه جا وجود دارد و امری طبیعی است که به همین علت در قرآن نیز نهی نشده، بلکه خداوند ایجاد تفرقه و نزاع را منع کرده است.

وی با بیان اینکه جهالت، درد بزرگ امروز امت اسلامی است، ابراز داشت: اگر اندیشه و تفکر جریان های اسلامی با قرآن و سنت نبوی منطبق بود، تفرقه هایی که امروز دیده می شود، وجود نداشت.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به پشتیبانی همه جانبه استکبار از تفرقه افکنان، اظهار داشت: آنان با نشان دادن چهره ای خشن از اسلام، تلاش می کنند تا این دین در دنیا گسترش نیابد.

حجت الاسلام حاتمیان، سوء استفاده از مفاهیم ارزشی را یکی از کارهای دشمنان و جریان های تفرقه افکن افراطی خواند و گفت: آنان با بهره بردن واژه‌هایی مانند هجرت، جهاد و... جوانان مسلمان را فریب می دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha