پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس دانشی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: عشق و علاقه به ارزش های الهی و اسلامی در آثار مرحوم فرج الله سلحشور موج می زند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که بی شک یکی از  پرمخاطب ترین آثار هنری ما در جهان اسلام متعلق به استاد فرج الله سلحشور است، اظهار داشت: بنده در تانزانیا به عینه دیدم که هیچ اثری از آثار فرهنگی ما در آن جا وجود نداشت مگر همین سریال یوسف پیامبر که چقدر اهالی آن جا علاقه مند و مشتاق به آن بودند.

وی همچنین با ابراز تاسف از برخی بی مهری هایی که درباره ایشان صورت گرفت، گفت: مطمئناً استاد  سلحشور در خلق هنر ایرانی و اسلامی به ویژه در عرصه سینما و تلویزیون نقش بسیار بزرگی داشت و کارهای شایسته و ارزنده ای انجام داد که برای همیشه ماندگار است.

وی یادآور شد: اگر وی مهلت بیشتری می داشت شاهد آثار باشکوه تر و فاخرتری از این هنرمند بزرگ و متعهد و انقلابی می بودیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: چه در دوران قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب و سال های دفاع مقدس، عشق و علاقه او به امام و ارزش های الهی کاملاً مشهود بود و همه همتش خدمت به اهداف دینی و انقلابی مصروف گشت.

وی ابراز امیدواری کرد: هنرمندان و فیلمسازان متعهد راه مقدس ایشان را ادامه داده و به رونق سینمای دینی و قرآنی کماکان کمک کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha