جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی - حوزه مازندران

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه مازندران با تبریک فرا رسیدن ماه رجب گفت: ماه رجب فرصت ارزشمند خودسازی و تعالی است که انسان می تواند در مسیری والا قرار گیرد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران با تبریک فرارسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب فرصت ارزشمند خودسازی و تعالی است که انسان می تواند در مسیری والا قرار گیرد.

وی با بیان این که ماه رجب به عنوان ماهی گرانقدر است که باید از آن استفاده کنیم، بیان داشت: فرصت ارزنده ای در اختیار ما قرار دارد که باید از آن به بهترین نحو ممکن بهره گیری داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که فرصت های ارزنده ای در زندگی برای انسان ایجاد می شود، تصریح کرد: ماه رجب نیز از آن فرصت ها است که باید تلاش کنیم تا انس و ارتباطی ارزشمند با پروردگار متعال برقرار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ماه رجب باید به عنوان فرصتی متعالی برای تهذیب نفس و تکامل معنوی باشد تا بتوانیم در راستای خودسازی و کسب رضایت حضرت حق گام برداریم.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به این که ماه رجب ماه ریسمان میان خداوند متعال و بندگان است، تصریح کرد: انسان باید از این ماه ارزشمند برای وصل شدن به درگاه باری تعالی نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران افزود: خداوند متعال در ماه رجب حسنات را زیاد کرده و سیئات را از بین می برد که باید در تلاش باشیم تا بهترین ها را در این ایام نورانی برای خود رقم زده و در مسیر سعادت و رستگاری قرار گیریم.

وی با تاکید بر این که ماه رجب ماه برقراری ارتباطی مستحکم و والا با حضرت حق است، گفت: انسان در این ماه از تعلقات دنیوی رها شده و در مسیر کسب رضایت حضرت حق گام بر می دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که با ادعیه و مناجات می توان به مراتب ارزنده ای در نظام هستی رسید، خاطرنشان کرد: ماه رجب، ماه امامت و ولایت است و رسول گرامی اسلام در روایتی می فرماید که این ماه را ماه وصی خود می دانم و عبادت در آن از با فضیلت ترین اعمال است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha