جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به حوزه سلامت، گفت: زندگی بدون سلامت و امنیت ارزشی ندارد و انسان بدون این دو عامل به آرامش نخواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در جمع فرهنگیان و دانش آموزان مدرسه دخترانه شاهد خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت اند که باید با تمام توان برای نگهداری و ارتقای آنها تلاش کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه لرستان با اشاره به این که خداوند نعمت های مادی و معنوی بسیاری را در اختیار ما قرار داده و قدردان این گوهرهای گرانبها در زندگی نیستیم، تصریح کرد: همه عبادات اسلامی در سایه سلامت محقق می شود، لذا توجه به حوزه سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اثر سلامت در رشد و سعادت انسان، گفت: زندگی بدون سلامت و امنیت ارزشی ندارد و انسان بدون این دو عامل به آرامش نخواهد رسید.

وی، توجه به سلامت نوجوانان و جوانان را ضروری خواند و گفت: مسئولان باید توجه به سلامت جسم و روان این قشر آینده ساز را در دستور کار خود قرار دهند و با اجرای برنامه های هدفمند در تامین سلامت جسم و روح این قشر تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به این که برای داشتن جامعه ای سالم وجود جوانان سالم نیازی ضروری است، افزود: باید برای ارتقا سلامت، تغذیه و روان و روح جوانان تلاش کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha