یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی اکبر حصاری - حوزه خواهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حصاری، پژوهش محوری را در اولویت برنامه های حوزه خواند و بر ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حصاری، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران کشور، امروز در بازدید از مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) یزد، در جمع اساتید و طلاب این مدرسه، اخلاص را لازمه موفقیت در فعالیت های حوزوی دانست و گفت: اگر کاری برای غیر خدا انجام شود خداوند او را به همان فرد واگذار می کند و این یک قاعده عقلایی است که نتیجه را باید از کسی دریافت کرد که کار برای او انجام می شود، بنابراین طلاب و اساتید باید اخلاص را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی در ادامه به مسائل پژوهشی حوزه ها پرداخت و بر ضرورت آموزش پژوهش و تربیت طلاب پژوهشگر تاکید کرد و افزود: اگر طلبه ای در سال پنجم، برای انجام تحقیق پایانی با مشکلات و سختی های زیادی روبرو می شود و متحمل صرف وقت و هزینه زیادی می گردد، ناشی از عدم آشنایی او با روش صحیح انجام پژوهش است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: عدم خودباوری در کار پژوهشی یکی از مهمترین آسیب هایی به شمار می رود، لذا برای مقابله با این آسیب، چاپ و نشر آثار بانوان طلبه با هدف تشویق و افزایش خودباوری در تولید آثار بعدی در اولویت  کار مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور قرا دارد.

در ادامه این برنامه، حجج اسلام والمسلمین حصاری، معاون پژوهش حوزه های علمیه خواهران کشور و محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه خواهران استان یزد از بخش های مختلف مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد از جمله کتابخانه، کافی نت، کلاس درس طلاب و ... بازدید کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha