سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 379491
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
راه رشد

حوزه/ هفدهمین شماره از فصل نامه اخلاقی "راه رشد"، ویژه بهار ۱۳۹۵، به همت مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان، وابسته به بنیاد علمی- فرهنگی هاد، منتشر گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، فصل نامه راه رشد، ویژه طلاب پایه یک تا ده حوزه علمیه است که با هدف رشد علمی- معنوی طلاب در ابعاد فردی- اجتماعی زندگی شان و با حمایت معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان منتشر می شود.

«تبلیغ انسان ساز»، «چه بوده ام؟ چه شده ام؟ و چه می توانم بشوم؟»، «برگ برنده تاریخی شیعه»، «انتخاب آزاد در سه سطح طلبگی»، «ادب نسبت به استاد»، «اصول فقه؛ ابهامات و اشکالات»، «وظایف حوزه های علمیه در قبال فعالیت های پژوهشی»، «آخوند خراسانی از منظر شاگران»، «از ماندن در حوزه منصرف شده ام» و «بررسی راه های مبارزه با نگرانی های مالی و اقتصادی» از جمله موضوعات مندرج در این شماره از این فصل نامه به شمار می آید.

گفتنی است که علاقه مندان، برای تهیه این فصل نامه می توانند به نشانی اصفهان، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان درخشان، مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) مراجعه کنند، یا با شماره 0313315491- داخلی 131 تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha