یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نصرت الله آیتی

حوزه/ عضو انجمن مهدویت حوزه علمیه قم تصریح کرد: امروز یکی از رسالت های مهم حوزویان ، پاسخ به انبوه شبهات درباره مهدویت در عرصه فضای مجازی است.

حجت الاسلام و المسلمین نصرت الله آیتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر طلاب و اساتید حوزه علمیه تهران، هدایت فکری و دینی جامعه و پاسخ به هجمه فکری و فرهنگی دشمن در عرصه فضای مجازی را از حوزویان مطالبه کردند ، اظهار داشت: هیچ شکی وجود ندارد که امروز یکی از مهم ترین عرصه های شبهات دشمن مربوط به حوزه مهدویت و اعتقاد به منجی آخرالزمان است.

وی افزود: در این باره و با وجود آن که در سال های گذشته اقدامات و گام های خوبی از سوی حوزویان و برخی مراکز حوزوی و دانشگاهی برداشته شده، اما به جهت حجم عظیم شبهات دشمن و سم پاشی آن ها نسبت به اعتقاد و باور نسل جوان می بایست مجاهدت بیشتری را مدنظر قرار داد و با همتی دوچندان به جهاد فرهنگی و اعتقادی پرداخت.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین ترویج فرهنگ اصیل مهدویت را راهکار مقابله با نحله های انحرافی و مدعیان دروغین برشمرد و گفت: برای ترویج فرهنگ و اندیشه اصیل مهدویت در جهانی که صداهای فراوانی از آن به گوش می رسد ، ما باید بتوانیم از ابزار رسانه و فضای مجازی به خوبی در جهت نشان دادن حقیقت زیبای مهدویت استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: چنانچه ما قرائتی از اندیشه مهدویت ارایه کنیم که بتواند خلاهایی از زندگی آدم ها را پر کند و به سوالات و نیازهای آن ها پاسخ دهد، توانسته ایم در این راستا موفق باشیم و نسل جوان را با آموزه های اصیل مهدوی هر چه بیشتر و بهتر آشنا کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha