شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شواری گلستان

حوزه /نماد شیطان و دجال در حال حاضر، آمریکا، اسرائیل و صهیونیست ها هستند و این نیازی به اثبات ندارد چراکه خودشان به صراحت آن را بیان می کنند و جمهوری اسلامی ایران نیز نماد سپاه حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، در هشتمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان در سال تحصیلی 95-94 که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) مینودشت برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه علی الخصوص میلاد باسعادت منجی عالم بشریت گفت: تعظیم شعائر از دستورات صریح قرآن است که یکی از این شعائر نیمه مبارک شعبان می باشد

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با اشاره به عظمت نیمه شعبان گفت: روایات متعددی در باب عظمت و شأن نیمه شعبان آمده است که مهم ترین آن برابر بودن این شب با شب قدر است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان ادامه داد: شروع مقدرات از نیمه شعبان است و مرحله به مرحله تثبیت می شود.

وی خاطر نشان کرد: حوزویان نمایندگان امام عصر هستند و اعمال، رفتار، کلام و سخنان آنها باید تقویت کننده این نمایندگی باشد.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: هنگامیکه حضرت مهدی ظهور کنند سپاه خیر در برابر سپاه شر قرار خواهد گرفت و باید جایگاهمان را از همین الان در سپاه امام عصر (عج) مشخص کنیم که چقدر به جناح خیر و چقدر به جناح شر کمک می کنیم، اگر معصیت کنیم در واقع لشگر دشمن را تقویت کرده ایم.

این استاد حوزه به تهاجمات فرهنگی غرب برای ضربه زدن به فرهنگ اسلامی اشاره کرد و افزود: نماد شیطان و دجال در حال حاضر، آمریکا، اسرائیل و صهیونیست ها هستند و این نیازی به اثبات ندارد چراکه خودشان به صراحت بیان می کنند و در مقابل جمهوری اسلامی ایران نماد سپاه حضرت مهدی(عج)  است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در ادامه با تاکید بر استمرار حرکت مدیران در تربیت طلاب شایسته گفت: چه افتخاری بالاتر از این که برای لشکر امام زمان (عج) سرباز تربیت کنید؟ حال آنکه شما در حال تربیت سربازان زیادی برای ایشان هستید.

در ادامه تذکرات لازم به مدیران پیرامون موضوعات مختلف آموزشی، تهذیبی داده و درباره مسائل مختلف مدارس علمیه بحث و تبادل نظر انجام شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha