دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانم زهره عزیزی - مدیر اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س)

حوزه/ به همت اداره كل تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) گردهمايي بزرگ مبلغان و دانش آموختگان جامعه الزهرا با حضور حجت الاسلام و المسلمین صديقي برگزار مي شود.

مديركل اداره تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از برپايي گردهمايي بزرگ مبلغان و دانش آموختگان جامعةالزهرا(س) در روزهای ۵ و ۶ خرداد ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین " كاظم صديقی " امام جمعه موقت تهران خبر داد.

"زهره عزيزی" هدف از برگزاری اين گردهمايي  را ارتقا توانمندي فارغ التحصيلان در امر تبليغ و پاسخگويي به شبهات و نيز احيا و ارتقا فرهنگ تبليغ و آماده سازي هرچه بيشتر مبلغان در آستانه ماه مبارك رمضان عنوان كرد.

وی تصريح كرد: محور برنامه هاي اين گردهمايي، روش شناسي و مهارت افزايي نوين تبليغ ديني است كه به شيوه كارگاهي و در دو روز برگزار مي شود.

خانم عزيزي، سرفصل هاي كارگاه ها را شيوه سخنراني، بررسي آسيب هاي فضاي مجازي، شيوه هاي جذب و برخورد با مخاطب، شيوه پاسخ گويي به شبهات و مديريت زمان برشمرد.

مديركل اداره تبليغ و ارتباطات، با بيان اينكه بيش از پانصد نفر براي شركت در اين گردهمايي ثبت نام كرده اند افزود: گردهمايي در تالار بيداري اسلامي  برگزار مي شود.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha