پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدافعان حرم - مدافع حرم

حوزه/ پویش مردمی «مدافع حرم باش» در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در کشور با شعار «خواهرم، تو خود حرمی، بیا با چادرت مدافع حرم باش»، راه اندازی شد.

حجت الاسلام میلاد امینی موحد، از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از راه اندازی «پویش مردمی مدافع حرم باش» خبرداد و اظهارداشت: این پویش مردمی با هدف گره زدن تهدیدی به عنوان پوشش نامناسب برخی بانوان در جامعه، با فرصتی به عنوان ارج نهادن به شهامت و دلاوری های مدافعان حرم است.

وی با تأکید بر این که جمله اصلی این پویش، «خواهرم، تو خود حرمی، بیا با چادرت مدافع حرم باش» است، تصریح کرد: خواهران باید بدانند که زیستن در این جامعه که إن‌شاءالله قرار است به ظهور حضرت ولی عصر (عج) منتهی شود، نیازمند ملزوماتی است که یکی از مهمترین این ملزومات حفظ حجاب زینبی است.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، با بیان این که «پویش مردمی مدافع حرم باش» در 4 فاز اجرا شده است، گفت: نخستین فاز آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با هشتگ #پویش_مردمی_مدافع_حرم_باش شروع به کار کرده است.

حجت الاسلام امینی موحد، تولید پوستر و عکس با این مضمون را بخشی از کار مطرح کرد و ادامه داد: در این راستا، با بهره گیری از عکاسان و طراحان متعهد جبهه فرهنگی انقلاب، به ترویج هرچه بیشتر این پویش همت گماشته ایم.

وی، دومین فاز این پویش مردمی را تولید نماهنگ و فیلم کوتاه عنوان کرد و افزود: هم اکنون در حال نگارش فیلم نامه و سناریو برای این دو موضوع هستیم که إن شاءالله تا چندی دیگر مراحل ساخت آن انجام خواهد شد.

حجت الاسلام امینی موحد، سومین فاز «پویش مردمی مدافع حرم باش» را تبلیغات در کلانشهر اهواز اعلام کرد و افزود: نصب تصاویر هنری با مضامین حجاب و عفاف در بیلبوردهای تبلیغاتی و پنل ها و همچنین توزیع پوستر با این مضامین در میان مردم، بخشی از فعالیت ها در بخش سوم این پویش است.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آخرین مرحله از گسترش «پویش مردمی مدافع حرم باش» را راه اندازی غرفه های معرفی و فروش محصولات فرهنگی دینی ویژه بانوان مطرح کرد و در پایان گفت: إن شاءالله در روز حجاب و عفاف که مصادف است با 6 شوال و همچنین در روز میلاد حضرت معصومه(س) قرار است، نخستین اجتماع بزرگ بانوان مدافع حرم که همان بانوان حجبه و چادری هستند، برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha