شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 381634
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
بوستان کتاب

حوزه /موسسه بوستان کتاب با حدود صد عنوان کتاب مرتبط با مناسبت های ماه مبارک رمضان و نیز ۳۰۰ اثر در زمینه علوم قرآنی، به استقبال میهمانی خدا می رود.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه» مسئول روابط عمومی بوستان کتاب، با اعلام این خبر گفت: در آستانه فرارسیدن ماه ضیافت الهی، موسسه بوستان کتاب با حدود صد اثر مرتبط با موضوعاتِ ماه مبارک رمضان و قرآن، به اسقبال این ماه پر برکت می رود .

مهدی محدثی در خصوص  موضوعات مرتبط با این ماه پرفیض و برکت افزود: این کتاب ها با موضوعاتی همچون: روزه، شب قدر، رویت هلال، امام علی(ع)، نهج البلاغه، امام حسن(ع)، ولایت و ... دسته بندی شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و بهار دلهاست، بوستان کتاب، حدود 300 عنوان کتاب نیز در موضوع علوم قرآنی و تفسیر، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه خواهد کرد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه قرآن، از این کتاب ها بازدید به عمل آورند.

محدثی گفت: هرچند که در آموزه های دینی و روایات رسیده از معصومان (ع) خوابیدن و حتی نفس کشیدن شخص روزه دار، عبادت محسوب می شود؛ با این حال و با توجه به فصل گرما و تابستان و طولانی بودن ساعات روزه داری، تلاوت قرآن و مطالعه کتاب های سودمند، فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت در این ماه پر خیر و برکت است.

مسئول روابط عمومی بوستان کتاب در ادامه افزود: برخی از  این کتاب ها عبارتند از: سیمای رمضان در صحیفه سجادیه / پیام رمضان / فرصت هایی از ماه خدا / چگونه باید روزه گرفت /  پرتوی از فضایل امیر المومنین در قرآن / رویت هلال (5 جلد) / شب قدر /  امام علی(ع) صدای عدالت انسانی / خاطرات امیر مومنان / اندیشه سیاسی-  تربیتی علوی در نامه های نهج البلاغه (8جلد) / الهیات در نهج البلاغه / انواری از نهج البلاغه / نهج البلاغه موضوعی / وظایف متقابل مردم و حکومت در حاکمیت علوی /  امام حسن و امام حسین (ع) در روایات اهل سنت / تحلیلی از زندگی سیاسی امام حسن مجتبی(ع) / دریا، طوفان، تلاطم /  علی، ابر مرد مظلوم / عدالت اجتماعی در نهج البلاغه و ... .

 * تفسیر سوره ابراهیم(ع)  

  کتاب تفسیر سوره ابراهیم؛ تالیف آیت الله علی کریمی جهرمی ازجمله آثار منتشر شده بوستان کتاب است . 

 یکی از موضوعات 16 گانه ای که این موسسه چاپ می کند، علوم قرآنی و تفسیر است که این موسسه تا کنون صدها کتاب در این خصوص چاپ و منتشر کرده است.

  حضرت ابراهیم (ع)، یکی از پیامبران بزرگ الهی است که توحید و یکتاپرستی را با همتی بلند به پیش برد. سوره ابراهیم، چهاردهمین سوره قرآن بوده، و 52 آیه داشته، بخشِ چشم گیری از حالت های حضرت ابراهیم را دربر دارد. در این کتاب، آیت الله کریمی جهرمی به تفسیر آیه به آیه از این سوره پرداخته و درس های ارزشمندی در اختیار قرآن پژوهان قرار داده است.

این کتاب در قطع رقعی، 272 صفحه و شمارگان 1100 نسخه به تازگی چاپ و منتشر شده و با قیمت 17 هزار تومان، در کلیه شعبه های بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می گردد.

 *کتاب پیام رمضان

 کتاب پیام رمضان  اثر آیت الله علی کریمی جهرمی نیز به همت مؤسسه بوستان کتاب در 172 صفحه، قطع رقعی،به چاپ رسیده، نویسنده در این کتاب با استفاده از آیات و روایات، پیام‌های ماه مبارک رمضان را با نثری شیوا به نگارش درآورده است.

این کتاب با قیمت 8500 تومان در کلیه شعبه های بوستان کتاب در تهران، قم، اصفهان و مشهد عرضه می گردد.

 علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب پیام رمضان می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

خاطرنشان می شود: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24 خرداد ماه تا 6 تیر دایر خواهد بود. غرفه بوستان کتاب  در ایام ماه مبارک رمضان،  با انبوه موضوعات قرآنی در خدمت دوستداران کتاب و علاقه مندان است..

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha