جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 385670
۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
مساجد موصل

حوزه/ تعداد نمازگزاران در مساجد موصل که در اختیار داعش است کم شده و در قسمت زنانه مساجد نیز اکثر زنانی که حضور دارند زنان داعش هستند و زنان موصل کمتر به مساجد رفت و آمد می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یکی از منابع محلی استان نینوا اعلام کرد مساجد شهر موصل این روزها خالی شده و اغلب نمازگزاران این مساجد در ماه رمضان از دو صف تجاوز نمی کنند در حالی در گذشته لبریز از جمعیت بود.

این منابع افزودند: تعداد نمازگزاران در مساجدی که در اختیار داعش است کم شده و در قسمت زنانه مساجد نیز اکثر زنانی که حضور دارند زنان داعش هستند و زنان موصل کمتر به مساجد رفت و آمد می کنند.

در این گزارش آمده: اکثر زنانی که این روزها به مساجد رفت و آمد می کنند همسران نیروهای داعش یا از اعضای خانواده آنها هستند که آنها را می توان از نوع رفتاری که با دیگران دارند شناسایی کرد؛ چراکه رفتار آنها با تکبر و خود بزرگ بینی همراه است.

این منبع موصلی افزود: خطبه های نماز جمعه مساجد نیز معمولا مردم را به جهاد دعوت می کند و به آنها می گوید در برابر دشمنی هستند که خدا را نمی شناسد و از او هراسی ندارد! و دائما به مردم هشدار می دهند که مبادا فرار کنند و از شهر خارج شوند و آنها را تهدید می کنند که اگر فرار کنید شما را می کشیم و دست و پای شما را قطع می کنیم.

گفتنی است شهر موصل و شهروندان اهل سنت آن همچنان در تصرف تروریست های داعش قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha