جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صمصام الدین قوامی

حوزه/ امام جمعه پردیسان با بیان اینکه عظمت آن امام همام در ابعاد مختلف علمی آن قدر قابل توجه بود که دوست و دشمن زبان به اعتراف گشوده بودند، گفت: این اعتراف تنها به بُعد علمی امام ختم نمی شد؛ بلکه در سایر مسائل نیز اینگونه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت شهادت رئیس مکتب شیعه با بیان اینکه عظمت آن امام همام در ابعاد مختلف علمی آن قدر قابل توجه بود که دوست و دشمن زبان به اعتراف گشوده بودند، بیان داشت: این بزرگواری آن قدر زیاد بود که مذاهب دیگر و بزرگان آنها بر عظمت علمی آن امام صحه گذاشته و اعتراف کرده بودند.

امام جمعه پردیسان ابراز داشت: این اعتراف تنها به بُعد علمی ختم نمی شد؛ بلکه در سایر مسائل نیز اینگونه بوده و اصلا توان مقابله با امام صادق(ع) را نداشتند.

وی عنوان کرد: این اعتراف حتی در میان خلفاء عباسی و بنی امیه و سیاسیون نیز رواج داشته و نمی توانستند عظمت علمی و بزگواری ایشان را انکار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی اظهار داشت: دانشمندان مذاهب مختلف هم نمی توانستند این بزرگواری را ببیند و سخنی نگویند؛ چراکه خود را در مقابل آن همه علمیت و عظمت، پوچ محض می دانستند

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha