جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صمصام الدین  قوامی

حوزه/ امام جمعه پردیسان گفت: منطقه پردیسان به دلیل داشتن ۱۲ هزار روحانی از این لحاظ منطقه غنی است و ظرفیت خوبی برای احیاء ارزشهای اسلامی و دینی است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان قم  در جلسه مشترک کمیته همکاری های آموزش و پروش منطقه پردیسان و ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با بیان اینکه  منطقه پردیسان به دلیل حضور 12 هزار روحانی منطقه غنی  از نظر دینی  است و ظرفیت خوبی برای احیاء ارزش های اسلامی و دینی دارد گفت:ازاین ظرفیت عظیم می توان در آموزش و پرورش برای بیان احکام و بیان آموزه های دینی بهره برد.

امام جمعه پردیسان بیان داشت: طرح امارت هم از جمله طرح هایی است که با همکاری ائمه جماعت و روحانیون این منطقه در حال به اجرا در آمدن است و آثاری بسیار خوبی هم به همراه داشته و یک نمونه می توان به انسجام بهتر فعالیت تبلیغی در این منطقه و مواظبت از افکار و عقائد جوانان و همکاری بهتر مسؤلین این منطقه در نهادها و سازمان های مختلف اشاره کرد.

خاطرنشان می شود: در این  نشست، همچنین  برای همکاری بهتر مباحثی چون طرح خوش حجابان و طرح امین، همکاری بین مراکز حوزوی، مرکز طهورا و اداره اوقاف و راه اندازی کانون تربیتی محراب و پروژه مهر و سامان دهی ائمه جماعت و  تاسیس دارالقران د ر منطقه پردیسان  ارائه شد.

 

 

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha