جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ جشنواره ملی خورشید کرامت

حوزه/ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از شرکت ۳ هزار و ۴۵۰ نفر در جشنواره ملی خورشید کرامت در دو بخش کتابخوانی و عکس با تلفن همراه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمد گلفشان در مراسم اختتامیه جشنواره ملی خورشید کرامت با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی این جشنواره ملی اظهار داشت: همزمانی مراسم اختتامیه این جشنواره با آغاز دهه کرامت و سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را به فال نیک می گیرم و خدا را شاکریم که توانستیم این جشنواره را با موفقیت برگزار نماییم.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش کتابخوانی و عکاسی با گوشی همراه و سوژه‌ها بر مبنای کرامت انسانی و در محورهای تکریم و یاری رسانی به معلولان و ناتوانان، تکریم کارهای خوب و عام‌المنفعه و تکریم انسان‌ها تقسیم بنده شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: در بخش مسابقه عکاسی جشنواره ملی خورشید کرامت، 950 نفر و در بخش مسابقه کتابخوانی دو هزار و 500 نفر شرکت کرده‌اند.

گلفشان مدت زمان برپایی و جمع آوری آثار را از آغاز ماه مبارک رمضان تا 10 مرداد عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در مسابقه کتاب‌خوانی متن کتاب «حضرت معصومه(س)، فاطمه دوم» نوشته محمدمهدی اشتهاردی را از سایت جمعیت هلال احمر استان قم به آدرس qom.rcs.ir دریافت کرده و به سوالات مورد نظر پاسخ داده‌اند.

وی یاری رسانی به انسان های معلول و ناتوان همچنین تکریم والدین و همسایگان را از موضوعات بخش عکاسی عنوان کرد.

لازم به ذکر است، جشنواره ملی «خورشید کرامت» به همت جمعیت هلال احمر استان قم و با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز مطالعات تطبیقی اسلام و حقوق بشر دوستانه، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و رادیو معارف به مناسبت دهه کرامت برگزار شده است.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha