شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هلهله فرشته ها

حوزه/ مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) با اشاره به این که مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره "هلهله فرشته ها"، همزمان با روز ملی ازدواج آغاز می شود، گفت: به همت افراد نیکوکاری که در جشن همبستگی بنیاد خیریه یازهرا(س) شرکت داشتند، مقدمات زندگی و ازدواج آسان ۱۱۰ زوج جوان نیازمند فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، علی امیدواریان ظهر امروز در نشست خبری «هشتمین جشنواره هلهله فرشته ها» که در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی هلهله فرشته ها شنبه سیزدهم شهریورماه همزمان با "روز ملی ازدواج" و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با اجرای سید جواد هاشمی و حضور حجت الاسلام والمسلمین عباسی، حاج محمدرضا طاهری، سید مهدی میرداماد و حاج حسین طاهری در حسینیه شهدای قم، واقع در بلوار 15 خرداد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی هلهله فرشته ها از خیرین حوزه ازدواج در استان قم تجلیل خواهد شد، گفت: به همت افراد نیکوکاری که در جشن همبستگی بنیاد خیریه یازهرا(س) شرکت داشتند، مقدمات زندگی و ازدواج آسان 110 زوج جوان نیازمند فراهم می شود.

مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) همچنین با اشاره به اینکه جشن «پایتخت آسمان» ویژه خواهران روز یکشنبه ساعت 16:30 در حسینیه شهدا برگزار می شود، ابراز داشت: این جشن با حضور چند هزار نفر از خواهران و کارشناسان خوب ملی برگزار خواهد شد و دکتر مهدی دوایی از روان شناسان مطرح کشور به سخنرانی می پردازد و سرکار خانم آزاده نامداری مجری این مراسم خواهد بود.

امیدواریان با اشاره به اینکه تعدادی از زوج های جوان موفق در جشن «پایتخت آسمان» حضور خواهند داشت، افزود: مهمان ویژه این مراسم استاد جمشید مشایخی و همسر ایشان است که امیدواریم با فراهم شدن مقدمات سفر، از حضور این هنرمند بزرگوار استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: جشنواره هلهله فرشته ها در چند شهر کشور از جمله کاشان، تهران، شیراز، اراک و اصفهان برگزار خواهد شد.

*لزوم نامگذاری یک روز از سال به عنوان حمایت از زوج های نیازمند

وی در ادامه بر لزوم تعیین نامگذاری یک روز از سال برای حمایت از زوج های نیازمند تاکید کرد و گفت: همان گونه که جشن نیکوکاری و جشن عاطفه ها برگزار می شود، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به عنوان روز ملی ازدواج و روز حمایت از زوج های نیازمند تبدیل شود.

مدیرعامل بنیاد خیریه بازهرا(س) افزود: باید مقدمات حمایت مردم از زوج های نیازمند را در فرهنگ عمومی گسترش دهیم.

*جشن هلهله فرشته ها نمونه الگوی شاد ایرانی اسلامی

امیدواریان همچنین بر لزوم گسترش فرهنگ اهدای جهیزیه در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: برگزاری جشن هلهله فرشته ها به عنوان یک الگوی ایرانی اسلامی سبب ایجاد فضای شاد و جذاب دینی برای خانواده ها و جوانان شده است که امیدواریم در سراسر کشور نیز این الگو گسترش یابد.

وی در پایان با بیان اینکه "تاسیس بنیاد خیریه یازهرا(س)" و "مرکز ملی مهارت های زندگی و مرکز مشاوره اسلامی" بازویی راهگشا در بحث ازدواج است، گفت: جوانان برای ازدواج با دو مشکل اصلی بحث های فکری و آموزه های ازدواج و توان مالی مواجه هستند که بنیاد خیریه یازهرا(س) برای رفع دغدغه مالی و مرکز ملی مهارت های زندگی در راستای رفع دغدغه های فکری تلاش می کنند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha