چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رژیم صهیونیستی، خانواده فلسطینی را مجبور به تخریب منزلش در بیت المقدس کرد

حوزه/ در پی حکم‌های صادره در دادگاه اسرائیل، تهدید به دستگیری و جریمه‌های سنگین رژیم صهیونیستی، خانواده فلسطینی مجبور به تخریب منزلشان شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک دادگاه اسرائیلی، خانواده فلسطینی در بیت‌المقدس اشغالی را مجبور به تخریب خانه خودش کرد.

نبی البسیتی 53 ساله در این باره گفت: پس از اینکه دادگاه اسرائیل چندین حکم تخریب صادر کرد، هزینه‌های قانونی مبارزه با این احکام، و جریمه‌های رژیم صهیونیستی به حدی زیاد شده که دیگر بیش از این قادر به مقابله با آن‌ها نیستم. طی حکمی که در جولای 2016 برای تخریب خانه‌ام صادر شد، ماموران اسرائیلی نه تنها تهدید به افزودن جریمه‌های بیشتر کردند، بلکه گفتند که در صورت عدم تخریب منزلم مرا هم زندانی می‌کنند.

برپایه این گزارش به نقل از  imemc.org، ماموران رژیم صهیونیستی همچنین عصر روز سه شنبه به شهر عیساویه در بیت‌المقدس حمله کرده و یک خانه در حال ساخت متعلق به هامادا حموده و چند دیوار جداکننده زمین‌های فلسطینیان را فرو ریختند.

نظامیان صهیونیستی همچنین به شهر تارکوینیا در غرب الخلیل در بخش جنوبی کرانه باختری حمله کرده و دستور تخریب سه خانه را به ساکنان آن تحویل دادند.

در خبری دیگر نیز به گفته جامعه زندانیان فلسطینی، نظامیان اسرائیلی در شب و سحرگاه روز چهارشنبه به خانه‌های فلسطینیان حمله کرده و حداقل 17 جوان فلسطینی را در نقاط مختلف کرانه باختری اشغالی از جمله بیت المقدس ربودند.

صبحگاه روز چهارشنبه نیز ده‌ها دانش آموز فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند. این اتفاق زمانی افتاد که نظامیان اسرائیلی اقدام به پرتاب بمب‌های انفجاری گاز اشک آور به سوی دانش آموزان در موانع شهری در بیت المقدس کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha