سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
 ائمه جماعات شهر مقدس قم

حوزه/ کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه ۵۳۷ امام جماعت در مساجد استان قم فعال هستند و به وظایف خود می پردازند، گفت: بیش از ۱۲۰ نفر از ائمه جماعات استان از سادات هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»»، حجت الاسلام  سید ابوالقاسم حسینی کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی قم در حاشیه نشست ائمه جماعات سادات استان قم با آیت الله فاضل لنکرانی که در دفتر مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی برگزار شد، اظهار داشت: این نشست ها به منظور ساماندهی ائمه جماعات سادات و نقش ویژه آنها در روشنگری و تبیین مسئله ولایت برگزار می شود.

ویخاطرنشان کرد: خطبه خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دیدار با تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س)، دیدار با مراجع عظام تقلید و علما به منظور استفاده از رهنمودهای بزرگان بخشی از برنامه های ائمه جماعات سادات قم بوده است.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی قم افزود: ارائه خدمات به بیماران، محرومان، آزادی زندانیان و ازدواج جوانان بخشی از کارکردهای سادات در جامعه است.

حجت الاسلام  حسینی با اشاره به اینکه 537 امام جماعت در مساجد استان قم فعال هستند و به وظایف خود می پردازند، ابراز داشت: بیش از 120 نفر از ائمه جماعات استان از سادات هستند.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha