دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خیمه امام حسین در پایتخت رومانی

حوزه / هيات عشاق‌الحسين ايرانيان مقيم در بخارست همانند ساير شيعيان در بلاد اسلامي و غيراسلامي با برگزاري مراسم سخنراني، مداحي و سينه‌زني براي اهل‌بيت(ع)، بر اطاعت از ولايت تأكيد مي‌كنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هيات عشاق‌الحسين ايرانيان مقيم در بخارست همانند ساير شيعيان در بلاد اسلامي و غيراسلامي با برگزاري مراسم سخنراني، مداحي و سينه‌زني براي اهل‌بيت(ع)، بر اطاعت از ولايت تأكيد مي‌كنند.

محرم دانشگاه به وسعت عالم وتاریخ است که رئیس آن سرور و مولای مان امام حسین است دراین دانشگاه همه بشر درس اتحاد، همدلي، صفا و صميميت و همراهي، احساس مذهبى و عواطف دينى و سبک زندگی اموزش داده مي‌شود.

بیش از چهار هزار شيعه ايراني ساكن در روماني فاقد مسجد و روحاني هستند و براي برگزاري مراسم عزاداري خود مجبورند مكاني را با هزينه بسيار بالا براي اين ايام اجاره كنند كه تنها عشق به امام حسين و اهل‌بيت(ع) موجب اين كار مي‌شود.

در موسم تبلیغی محرم، حجت الاسلام نورموسوی از فضلای حوزه علمیه قم به رومانی رفته است و مراسم سخنرانی برای دلداگان حسینی برگزار می کند.

طالبان دانش و منش وراه حسین بن علی در هیئت عشاق الحسین رومانی ، یک ماه قبل از ماه محرم با همه مشکلات دورهم جمع شدند . خیمه حسین را برای برگزاری عزاداری محرم آماده کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha