پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
چهارمین شب عزاداری محرم مؤسسه الکوثر هلند

حوزه/ چهارمین شب عزاداری سالار شهیدان و یاران باوفایش در مؤسسه فرهنگی الکوثر شهر لاهه هلند و با حضور شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، چهارمین شب عزاداری سالار شهیدان و یاران باوفایش در مؤسسه فرهنگی الکوثر شهر لاهه هلند و با حضور شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ویژه برنامه عزاداری کودکان و نوجوانان برگزار شد که در آن یکی از جوانان فعال مؤسسه مطالبی را به زبان هلندی و بیانی ساده برای کودکان بیان کرد.

سخنران مراسم نیز شیخ غموس الزیادی بود که در بحث خود با اشاره به آیه 77 سوره قصص بحث خود را در سه محور درباره فخر فروشی و خودبرتر بینی، تواصع به عنوان سلاح مؤمن و فداکاری ام البنین در کربلا ارائه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میانه روی و اعتدال در زندگی اشاره کرد و گفت: اعتدال از ارزش های مورد توجه دین اسلام است و یک مؤمن باید در تمام کارهای خود میانه رو باشد.

مداحان اهل بیت(ع) نیز در پایان مجلس اشعار خود را به ذکر مصیبت حضرت ام البنین مادر حضرت عباس اختصاص دادند و به همراه شیعیان حاضر در مجلس برای این بانوی فداکار کربلا عزاداری کردند و در پایان، حاضران در جلسه عزاداری میهمان سفره کرامت اهل بیت شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha