چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در در یادواره "شهدای آبروی کوچه، افتخار محله"

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: اهداف سیدالشهدا (ع) بهترین و جامع ترین منبع برای تقریب مذاهب و انسجام هرچه بیشتر مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی، امروز در یادواره "شهدای آبروی کوچه، افتخار محله" که با حضور طلاب و روحانیون شیعه و سنی، مسئولین و عموم مردم در پارک جانبازان شهرستان جوانرود برگزار شد با اشاره به اهداف سیدالشهدا (ع) از قیام عاشورا، گفت: روح آزادی و استکبار ستیزی و احیای اسلام و امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) بهترین عامل وحدت بین مسلمین جهان است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: اهداف سیدالشهدا (ع) بهترین و جامع ترین منبع برای تقریب مذاهب و انسجام هرچه بیشتر مسلمانان جهان است.

این استاد حوزه در ادامه افزود: هدف و رنگ و بویی خدایی داشتن سبب وحدت و انسجام شیعه و اهل سنت می شود و قطعأ اگر این امر تحقق یابد دشمنان اسلام و انقلاب در برابر مسلمانان تضعیف و خوار خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی بیان داشت: تمرکز علمای شیعه و اهل سنت در موضوع اربعین حسینی مقدمات وحدت هرچه بیشتر میان مسلمانان را فراهم کرده و عاملی در جهت پیشبرد اهداف اسلام است.

وی تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی در برابر مستکبران برای خود حرفی دارند همگی به برکت مجاهدت و ایثار شهدا است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: اتحاد و دست در دست هم نهادن در بین مذاهب اسلام از جمله شیعه و اهل سنت پشت پرده توطئه های استکبار را رو می کند و سبب اقتدار روز افزون اسلام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha