چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 397100
۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
مشکلات آموزشی حوزه یزد بررسی شد

حوزه/ دستورالعمل رسیدگی به امور خاص تحصیلی در سومین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ سومین جلسه معاونین آموزش مدارس علمیه استان با حضور تمامی معاونین مدارس در ساختمان مدرسه علمیه شفیعیه یزد برگزار گردید.

در این جلسه دستور العمل رسیدگی به امور خاص تحصیلی توسط حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش حوزه علمیه استان بیان و هر کدام از معاونین در این خصوص پیشنهاداتی را ارائه و طرح مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند.

«شیوه تکمیل فرم های ارزیابی اساتید»،«مشکلات انتخاب واحد طلاب» از مباحث مهم این جلسه بود که هر کدام از معاونین برای بهبودی این شرایط پیشنهادهایی را بیان کردند.

لازم به ذکر است در پایان معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد گزارشی از روند تشکیل کارگروه های علمی در مدارس و تشکیل کارگاه های ادبیات ارائه نمودند.

نشست معاونین تهذیب

نشست معاونین حوزه علمیه استان یزد با هدف  چگونگی بازدید از مدارس برای ارتقا سطح کیفی دانش طلاب  برگزار و مقرر شد تا روند تحصیلی و تهذیبی طلاب نیز با بازدید از مدارس علمیه استان بررسی شود.

بر این اساس این بازدیدها به مدت دو هفته توسط چهار نفر از معاونین حوزه علمیه یزد در تمام مدارس علمیه استان با انجام نشست هایی با مدیران، کادر، اساتید و طلاب برگزار خواهد شد.

 «نظر سنجی از طلاب»، «نحوه چگونگی کیفیت بخشی به امور درسی طلاب، امور اخلاقی ، تهذیبی و بررسی مشکلات طلاب و اساتید»، «چگونگی برگزاری کلاس ها» از اهداف کلی نشست هایی می باشد که قرار است در مدارس علمیه یزد برگزار گردد.

گفتنی است این بازدیدها همه ساله برای رفع مشکلات کادر، اساتید و همچنین پیگیری روند تحصیلی و تهذیبی طلاب در  مدارس علمیه استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha