جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شعارنویسی توهین آمیز بر تابلوی مسجدی در فلوریدا

حوزه/ روز گذشته تابلوی ورودی مسجدی در ساحل حومه بینتون در فلوریدا، هدف خرابکاری قرار گرفت و فردی ناشناس با اسپری رنگ، شعارهای توهین آمیزی بر روی آن نوشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»  به نقل از cbs12، پس از اینکه مسجدی در ساحل حومه بینتون در فلوریدای آمریکا هدف خرابکاری قرار گرفت، گروه اسلامی واعضای مسجد خواستار تحقیقات در این زمینه شدند.

اوایل روز گذشته، تابلوی ورودی مرکز الامین در فلوریدا با اسپری رنگ و دیوارنویسی‌های توهین آمیز تخریب شد.

شورای روابط اسلامی آمریکایی در فلوریدا از مقامات پلیس فدرال خواسته‌اند تا این حادثه را در دسته جرایم نفرت‌محور قرار دهند.

ویلفردو رویز سخنگوی این شورا در سخنانی گفت: موضوع فقط شعارنویسی دیواری نیست بلکه گذاشتن پیام نفرت روبروی یک مرکز اسلامی است. اینجا مکانی است که نمازگزاران باید در آن احساس امنیت کنند و برای همین ما از مسئولین می‌خواهیم تحقیقات بر روی این جرم نفرت محور را انجام دهند.

رویز در ادامه گفت: این حوادث مجزا نیستند و باید جدی گرفته شوند. این حوادث در بخش‌های شمالی و جنوبی ایالت، سواحل خلیج و ساحل اقیانوس اطلس و ناحیه اوراندو اتفاق می‌افتند و متاسفانه جامعه آمریکا اسیر شعارهای ضداسلامی شده است.

این مسجد دومین مرکز اسلامی این منطقه است که در ماه‌های اخیر مورد حمله قرار گرفته است. در ماه سپتامبر نیز در ساعات پایانی پانزدهمین سالگرد واقعه 11 سپتامبر، مرکز اسلامی فورت پیرس در سنت لوسی فلوریدا به آتش کشیده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha