جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واکنش مدیر حوزه علمیه استان به تحرکات غیرارزشی در یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد در واکنش به برخی تحرکات غیرارزشی و ساختارشکنانه در استان، گفت: جامعه روحانیت استان در مقابل چنین تحرکات غیرارزشی می‌ایستد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، در واکنش به برگزاری برنامه‌های مصداق ولنگاری فرهنگی در یزد، گفت: به علت استفاده از موسیقی مطربی و همچنین اختلاط زن و مرد و هم به دلیل رقص و پایکوبی ،برگزاری چنین برنامه هایی حرام است.

وی افزود: از مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان فرهنگی دانشگاه میزبان چنین مراسماتی می خواهیم که جلو این برنامه‌ها را بگیرند، زیرا اگر این برنامه ها ادامه پیدا کند باعث از بین رفتن فرهنگ اسلامی و ایجاد برهنگی فرهنگی در جامعه می‌شود.

مدیر حوزه علمیه یزد تاکید کرد: برنامه اخیر برگزار شده در یکی از دانشگاه های یزد، مصداق استحاله فرهنگی بوده و نتیجه ای جز تبدیل فرهنگ اسلامی و به فرهنگ مبتذل غربی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس تصریح کرد: حوزه علمیه یزد این حرکت را محکوم و از مسئولان تقاضا دارد که جلوی این حرکات مبتذل را در کشور بگیرند. جامعه روحانیت در مقابل چنین تحرکاتی می‌ایستد و مردم مندین یزد نیز در حراست از فرهنگ ناب محمدی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

گفتنی است، در روزهای اخیر سمیناری در یزد برگزار شد که با توجه به عدم نظارت نهادهای مسئول، سمیناری که قرار بود به منظور کنترل ذهن برگزار شود تبدیل به مجلس رقص و پایکوبی گردید.

انتهای پیام ۳۱۳/۲۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha