پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 397801
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
تجمع طلاب یزد

حوزه/ طلاب و روحانیون استان یزد همگام با مردم ولایتمدار استان، با حضور پرشور خود برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ امروز راهپیمایی یوم الله13 آبان با حضور مسئولان و مدیران اجرایی، روحانیون، طلاب و ائمه جماعات، نیروهای نظامی و انتظامی، دانش آموزان و دانشجویان و مردم مومن و انقلابی استان یزد برگزار شد.

 بار دیگر مردم و دانش آموزان ولایتمدار دارالعباده یزد، با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند و حماسه ای آفریدند که دشمنان اسلام و ایران اسلامی را نا امید کرد و طلاب و روحانیون نیز با حضور پرشور خود همگام با مردم حسینیه ایران در این حماسه بزرگ شرکت کردند.

همچنین جمعی از راهپیمایان حدود یک ساعت پیش از شروع راهپیمایی با حضور در میدان شهید بهشتی(ره) اقدام به قرائت زیارت عاشورا و دعای سمات کردند.

راهپیمایان یزد در مسیر راهپیمایی خود با تاکید بر لزوم تقویت اتحاد بین مسلمانان جهان، ظلم و ستم استکبار جهانی در برابر مردم مظلوم جهان به ویژه مسلمانان را محکوم کردند.

مردم یزد امروز از پیر و جوان و زن و مرد با حضور در این مراسم بار دیگر نشان دادند که همواره در حمایت از مظلومان جهان‌، در برابر مستکبران ظالم ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha