دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نخستین فراخوان خاطره گویی اربعین ویژه طلاب و فضلای حوزه را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» جشنواره خاطره و داستان اشراق تحت اشراف مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در نظر دارد نخستین فراخوان سراسری خاطره گویی اربعین ویژه طلاب را برگزار کند.

این گزارش می افزاید: آثار ارسالی باید در دو قالب صوت و فیلم  باشد که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس تلگرام @eshraghadmin ارسال کرده و یا در سایت www.eshragh.ir  بارگذاری نمایند ، ضمن آن که لازم است در ابتدا یا انتهای اثر خود نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره پرونده حوزوی و شماره تماس خود را قید کنند.

در این گزارش با اشاره به این که  مهلت ارسال آثار در نخسیتن خاطره‌گویی اربعین از بیستم آبان الی بیستم دی ماه می باشد، آمده است: جشنواره خاطره‌گویی اربعین مخصوص طلاب (برادران و خواهران) سراسر کشور می باشد و خاطرات اربعین بخش ویژه‌ای از جشنواره خاطرات تبلیغی طلاب است. طلاب می توانند خاطرات تبلیغی خود را نیز ارسال کنند. مبنای ارزیابی نخسیتن جشنواره خاطره‌گویی اربعین جذابیت، روان بودن و تاثیر‌گذاری می باشد.

 بنابر این گزارش این جشنواره برای برگزیدگان بخش فیلم ، نفرات اول تا پنجم مبلغ ده میلیون ریال و برای برگزیدگان بخش صوت ، نفرات اول تا پنجم مبلغ 5 میلیون ریال را در نظر گرفته است.

 لازم به ذکر است نشانی دبیر‌خانه فراخوان خاطره‌گویی اربعین (اشراق) قم خیابان شهدا کوچه 21، فرعی اول چپ پلاک 50 می‌باشد، ضمن آن که علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 025371160 داخلی 5156  تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha