دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام علی اکبر نوایی با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت شناسایی طلاب نخبه، خواستار معرفی نخبگان حوزوی به جامعه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام علی اکبر نوایی با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص ضرورت معرفی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه به جامعه، اظهار داشت: متاسفانه در عرصه معرفی و استفاده از نخبگان حوزوی به جامعه کار و برنامه ریزی هدفمندی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه  بسیاری از نخبگان نادیده گرفته شده و برنامه ریزی برای آنها صورت نمی گیرد، گفت: باید با برنامه ریزی جامع و کامل نخبگان حوزوی شناسایی و اطلاعات فردی و علمی آنان در مجموعه ای جدا تکمیل شود.

مسئول دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خراسان گفت: باید پس از شناسایی نخبگان حوزوی از ظرفیت آنها استفاده  شده و در کرسی های نظریه پردازی ضمن استفاده از نظریات و ایده های آنان روش شناسی نظریه پردازی به آنان آموزش داده شود .

حجت الاسلام نوایی در پایان تاکید کرد: ورود جدّی مدیران عالی حوزه به بحث ساماندهی نخبگان حوزوی از تاکیدات مقام معظم رهبری که باید اهتمام لازم را نسبت به آن داشته باشیم.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha