سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام علیرضا عبادی

حوزه/ نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي، توطئه هاي امروز دشمن برضد اسلام و مسلمانان را بسيار عجيب خواند و راه حل و علاج مقابله با آن را هوشياري و بصيرت عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد،حجت الاسلام و المسلمين سيدعليرضا عبادي در ديدار  مسئولان، روحانيون و نخبگان كه ديروز در مدرسه علميه علامه قزويني(ره) شهرستان فردوس برگزار شد، توطئه هاي امروز دشمن برضد اسلام و مسلمانان را بسيار عجيب خواند و راه حل و علاج اين توطئه ها را در هوشياري و بصيرت دانست و گفت: به دنبال بي عدالتي دنياي كفر و شرك، حق عليه باطل و خوبي ها عليه بدي ها پيروز خواهد شد.

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي با اشاره به قضيه نفوذ، تاكيد كرد: طلبكار بودن و پررويي دشمن و در نتيجه تهديد به گزينه هاي روي ميز به اين علت است كه آنها تصور مي كنند كه مي تواند در برخي از قسمت ها نفوذ كنند.

وي تصريح كرد: اگر روزي با تدبير و بصيرت اين نفوذ را رد كرديم و از خواسته ها و نقشه هاي دشمن پيروي نكرديم، آن ها هرگز طمع و تهديد نمي كنند .

این استاد حوزه با اشاره به اين كه حرف هاي ما بايد بر اساس قانون اساسي، دين و رهبري باشد، گفت: آمريكا زماني نمي تواند هيچ غلطي بكند كه همه به دين، قانون اساسي و ولايت پايبند و وحدت كلمه داشته باشيم؛ در اين صورت هيچ گاه دشمن طمع نخواهد كرد.

حجت الاسلام و المسلمين عبادي يادآور شد: اگر دشمن افرادي همسو، هم نظر و پيرو خود در داخل كشور در مسائل اقتصادي و فرهنگي نبيند، در اين حوزه ها هيچ مشكلي به وجود نمي آيد و كاري از دشمن ساخته نيست و زمين گير مي شود.

وي تصريح كرد: جهاد اكبر يعني بصيرت داشته و از حرف دشمن پيروي نكنيم و در همه ابعاد زندگي اجتماعي و فردي از دشمن فاصله بگيريم.

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي همچنين با اشاره به  حضور بيش از 20 ميليون جمعيت در كربلا از 20 كشور مختلف جهان و راهپيمائي هاي نمادين در كشورهاي مختلف، عنوان كرد: با وجود اين كه 1400 سال از عاشورا مي گذرد، كسي كه در اربعين حسيني انديشه ها و مغز هاي متفكر را جذب مي كند، امام حسين(ع) است.

در ابتداي اين جلسه امام جمعه فردوس ضمن معرفي اين شهرستان، از بزرگاني چون علامه فاضل توني، آخوند ملا علي اكبر، آيت الله معنوي و عليزاده نام برد و ابراز كرد: يكي از شاهكار هاي علامه قزويني(ره)، تربيت شخصيتي بزرگ و وارسته همچون آيت الله فردوسي پور بود كه ولايي بودن و «دارالمومنين» خواندن اين شهر به بركت وجود اين شخصيت بزرگ است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha