جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی، از حماسه سازان اربعین حسینی (ع) تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حماسه آفرینان اربعین حسینی در سال 95  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شور و شوق کم‌نظير مردمي در راهپيمايي عظيم اربعين، حضور گسترده زوار حسيني و همچنين هيأت‌ها و موکب‌هاي خدمت به زائران اباعبداله الحسين‌عليه‌السلام رستاخيز عظيمي ايجاد کرده است.

اين ميدان عظيم ايمان وعمل، تکرار پيام عاشورا و حيات مجدد اسلام است. اربعين حسيني صحنه ايثار و از خود گذشتگي، عشق و عاطفه، حماسه‌ی مودّت و محبت بین مسلمين است.

رسانه‌های غربی کوشیدند؛ علی رغم حضور بیش از 20 میلیون زائر حسینی(ع) در بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین گردهمایی جهان در روز اربعین، این رویداد بی‌نظیر و بی‌سابقه تاریخ را  که مملو از آرامش، عطوفت و مهربانی برگزار شد سانسور کنند؛ اما در حقیقت این حرکت عظیم و میلیونی قدرت اسلام را در قالب يک حرکت عاشقانه و عبادت و زيارت مؤمنانه برای جهانیان به نمایش درآورد، تا شکوه وعظمت ايمان و اعتقاد قلبي پيروان مکتب حسيني را برای همگان آشکار کند.

امروز زوار الحسين علیه‌السلام‌ از اقصي نقاط جهان، شيعه و سني آمدند تا با قدم‌هاي کوچک و بزرگ خود گامی  براي وحدت جهان اسلام بردارند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن تقدير از بصيرت و محبت پيروان مکتب اهل بيت ‌علیهم‌السلام؛ توفيقات الهي براي زوار و خادمان حسيني آرزومند است و از تمام مردم، مديران و مسئولاني که نقشي در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اين حماسه ديني و الهي داشتند تشکر می‌نماید و همچنین تشکر ویژه‌ای از میزبانی مردم غیور و مسئولان کشور عراق دارد.

اميد است اجر و پاداش اين همه عشق و دلدادگي، رضایت الهی باشد و زمینه‌ ظهور حضرت ولی‌عصر(عجّل اللَّه تعالی فرجه الشریف) را فراهم سازد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha