سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نصب بیلبوردی از آیه قرآن توسط مسلمانان ادمونتون

حوزه/ مسلمانان دایره اسلامی آمریکای شمالی با نصب بیلبوردی بر اهمیت صلح و حفظ جان انسان‌ها در دین اسلام تاکید کرده و مردم را به پرسیدن مستقیم سئوالاتشان از مسلمانان تشویق کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از edmontonjournal، شاخه خواهران مسلمانان دایره اسلامی آمریکای شمالی در استان آلبرتای کانادا، با نصب بیلبوردی آموزشی بر اهمیت صلح و حفاظت از جان انسان‌ها در دین اسلام تاکید کرده و مردم این شهر را به پرسیدن مستقیم سئوالاتشان درباره اسلام از خود مسلمانان تشویق کردند.
بر روی این بیلبورد نوشته شده است: «مسلمانان خشونت را محکوم می‌کنند، همانطور که آیه قرآن می‌فرماید: نجات یک زندگی به منزله نجات زندگی تمام بشریت است». این بیلبورد همچنین آدرس و شماره تماس مسلمانان را در اختیار بینندگان گذاشته است.
این گروه از زنان مسلمان امیدوارند که نصب این بیلبورد سبب شود تا مردم ادمونتون با همسایگان مسلمانشان ملاقات کنند.
افشان فاطیما یکی از اعضای این گروه می‌گوید: ما سعی داریم با سوءتعابیر درباره اسلام مبارزه کنیم. بسیاری از مردم اطلاعات کافی درباره دین اسلام ندارند و کلیشه‌های منفی زیادی درباره اسلام وجود دارد. در حالی که برای ما مسلمانان، دین اسلام وسیله‌ای برای خدمت به خداوند از طریق خدمت به بشریت است.
فاطیما همچنین گفت: هر سئوالی درباره اسلام دارید به جای اینکه از دیگران بپرسید، به سراغ خود ما بیایید. در صورتی که برای سئوالاتتان به سراغ خود مسلمانان با ایمان بروید، جواب درست را به دست می‌آورید و این مسئله اهمیت زیادی در از بین بردن سوءتفاهمات دارد.
وی افزود: جهالت منشاء نفرت است. و به همین دلیل است که ما سعی داریم مردم را آگاه کنیم. تا به این طریق ارتباطات بیشتری میان ما و همدلی گسترده‌تری میان مردم ایجاد شود.
در ماه‌های اخیر افرادی ناشناس، اعلامیه‌های ضداسلامی با سوءبرداشت‌های نفرت‌محور علیه مسلمانان، به درب خانه‌های مردم شهر ادمونتون توزیع کرده‌اند و این امر سبب تشویش و نگرانی مسلمانان و دیگر اعضای جامعه شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha