دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ارسال نامه تهدید آمیز پاکسازی قومیتی به مرکز اسلامی ایندیانا

حوزه/ یک مرکز اسلامی در شهر ایندیاناپولیس، در ایالت ایندیانای آمریکا، نامه تهدید آمیزی دریافت کرده است. این نامه، مسلمانان را به پاکسازی قومیتی تهدید کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از indystar، به گفته جامعه اسلامی آمریکای شمالی، یک مرکز اسلامی در شهر ایندیاناپولیس، در ایالت ایندیانای آمریکا، نامه تهدید آمیزی دریافت کرده است. این نامه، مسلمانان را به پاکسازی قومیتی تهدید کرده است.

جامعه اسلامی آمریکای شمالی،  اعلام کرد: در این نامه تهدید آمیز نوشته شده که ترامپ همان بلایی سر مسلمانان می‌آورد که هیتلر بر سر یهودیان آورد. شما مسلمانان اگر باهوش باشید باید بار سفرتان را بسته و از این جا فرار کنید. در این نامه همچنین مسلمانان فرزندان شیطان و شیطان پرست خوانده شده‌اند. «زنده باد ترامپ و آمریکا» از دیگر نکات اصلی این نامه نژادپرستانه می‌باشد.

این نامه‌ با نام «راه بهتر برای آمریکایی‌ها» امضاء شده است و به نظر می‌رسد از مکانی به نام لافایت غربی در ایالت لس آنجلس ارسال شده‌ است.

مسجد اسلامی الفجر در شهر ایندیاناپولیس این نامه را دریافت کرده است. اوایل این هفته نامه‌های مشابهی به حداقل 10 مرکز اسلامی دیگر در سرتاسر آمریکا ارسال شده‌اند.

به گفته اف.بی.آی، جرایم نفرت محور در سال گذشته در آمریکا گسترش یافته‌اند. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز منجر گسترش حملات از جمله تخریب مساجد و کلیساهای اقلیت‌های مذهبی شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha