جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عسکر دیرباز

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: هم افزایی بسیار خوبی میان حوزه و دانشگاه ایجاد شده که این امر مطلوبی است و باید از این هم افزایی استفاده کرده و بتوانیم در گسترش آن کوشا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز، امروز در همایش تجلیل از نخبگان استان قم اظهارداشت: پیشرفت لازم در امر پژوهش در گرو برنامه ریزی است و اگر این برنامه ریزی دقیق صورت گیرد قطعا شاهد پیشرفت و رشد خواهیم بود.

وی افزود: طی سال های اخیر با برنامه ریزی لازم، شاهد تاسیس شرکت های دانش بنیان و  رشد و به ظهور رسیدن فناوران و پژوهشگران بیشتر هستیم و توفیق استان نیز بیشتر است.

رئیس دانشگاه قم ادامه داد: از معاونت پژوهشی حوزه نیز قدردانی می کنیم که همکاری لازم را داشته باشته و ما باید از ظرفیت  حوزه نهایت استفاده را ببریم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: هم افزایی بسیار خوبی میان حوزه و دانشگاه ایجاد شده که امر مطلوبی است و باید از این هم افزایی استفاده کرده و بتوانیم در گسترش آن کوشا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با بیان اینکه پیشرفت لازم در امر پژوهش در گرو برنامه ریزی است، اظهارداشت: جای دارد در این فرصت تشکر ویژه ای از استاندار قم داشته باشیم که علاوه بر عنایت به مساله پژوهش و تحقیق در استان، شرایط حمایتی مناسبی را از پژوهشگران فراهم آورده اند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha